آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

نمایشگاه غنچه های شهر/اولین عینک دودی

روز کودک بر آرتین خان و تمام دوستان کوچولوش مبارک


دیروز رفتیم دومین نمایشگاه غنچه های شهر که مربوط به شهرداری بود و توی بارک گفتگو برگزار شده بود

به نظرم نسبت به نمایشگاه کودک (خیابون حجاب) بزرگ تر و تمیزتر و متنوع تر بود 

اینم غرفه شیربگاه که نوشیدنی جدیدش چندان خوشمزه نبود (شیر و مخلوطی از میوه ها)

شما بیابید آرتین خان رو ...


http://artin1389.persiangig.com/4atin17790.jpg


کلی آدمک های بامزه از اون بزرگ بزرگ ها هم بود که به خاطر غفلت بابا بهمن آرتین خان با یکیشون به تنهایی فیس تو فیس شد و بدجوری ترسید و جیغ هولناکی تمام نمایشگاه رو در برگرفت و از آن بس جرات نداشتیم سمتشون بریم!!!

راستی آرتین خان و بابا بهمن بدجوری خودشون رو با بستنی های مجانی کاله و دنینوها سیر کردن!!!

اینم خریدهای آرتین خان که یک دل نه عاشق رطوبت سازش شد و تا نیمه های شب بیدار بودیم تا آقا بشینن و بخار این دستگاه رو فوت کنند و برای خودشون دست بزنن!!!


http://artin1389.persiangig.com/artin17790.jpg


اون احتیاطت رو قربون که با تفکر خاصی از روی رقص نورها رد میشی!!!


http://artin1389.persiangig.com/3atin17790.jpg


در آخر نمایی از آرتین خان و اولین عینک دودیش رو گذاشتم که نمیدونم چرا جیگرطلای مامان وقتی عینک میزنه لبهاشو غنچه میکنه و سرشو میگیره بالا!!!



http://artin1389.persiangig.com/2artin17790.jpg

نظرات 28 + ارسال نظر

آفرین مامان سما
واقعا خوش به حال آرتین خان که بابا و مامان خوبی چون شما داره و براش اهمیت قائلین و وقت میذارین تا از تکنولوژی روز عقب نمونه
آرتین خان هدیه هات مبارک همیشه شاد باشی و دست بزنی
عینک دودیت خیلی نازه

تینا 1390/07/18 ساعت 09:40 ق.ظ

مامان سما آپ هات شدن هفته به هفته ها
میدونم آرتین خان برات وقت نمیذاره اما ما هم دل داریم دیگه
آرتین جون ماشالا خیلی ناز شده براش اسفند دود کن
خوش به حالت خاله جون چقدر چیز میز برات خریدن

وای چه چیزای خوشگلی رطوبت سازش و ببینید مبارک باشه تربچه نقلی

مامان رها 1390/07/18 ساعت 12:22 ب.ظ http://RAHAHAMRAZ.COM

سلام سما جون ممنون از راهنماییهات بابت واکسن !آرتین جونم خریدات مبارکت باشه راستی گلم دستگاه بخور رو چند گرفتی ما از اون قدیمیهاش داریم عکس شما رو که دیدم خوشم اومد من هم عوض کنم از این جدید بگیرم ممنون میشم قیمتش رو بهم بگی شرمنده

مامان سما کیف میکنید ها
به بهونهء آرتین جون خودتون حسابی یاد دوران کودکی میکنید

سلام دوست گلم خوبی ؟
ما این قرار رو رفتیم پنج شنبه هفته پیش بود
اگه مایل باشی با نی نی وبلاگی ها هماهنگ کنیم یه قرار نی نی وبلاگی بگذاریم
نظرت چیه ؟

سلام عزیزم مبارکت باشههههههههههههههههههه

سلام عزیزم مبارکت باشههههههههههههههههههه

اون وب رو به خاطر یه سری مسائل ساختم که همه مطالب همون وب رو داره و اگه مطلبی رو بذارم تکراری هستmanijoonvamaman آدرسشه

مرسی عزیزم بابت وقتی که گذاشتی و جواب سوالم رو دادی .خوشبحال آرتین خان با این همه کادوی خوشگل که واسش خریدی.با اجازه لینکت کردم به خونه دخملیم

مامان گیسو 1390/07/19 ساعت 02:07 ق.ظ

خبرت می کنم گلم

واییییییییییییییییییییییییییییی این عکس آخری endشه. خیلی خوشم اومد . اگه نزدیکم بود لپش رو کنده بودم.

سلااااااااااااام سما جونم خوبی؟ قربون آرتین خوشکلم بشم همه پست های جدیدت رو خوندم و از خوندن کارهای بامزه آرتین کلی دلم غش رفت

خیلی بامزه شده الهی فداش بشم
آفرین به پدر و مادر مهربون آرتین ایشاء اله صد سال سایه تون بالای سرش باشه
عینکش و لباساش هم مبارک
عکسی که جاکلیدی رو دستش گرفته خوابیده واقعا عالیه خیلی حس خوبی به آدم دست می ده وقتی توی خواب اینجوری می بینم بچه ها رو دلم ضعف می ره
من هم با دو تا پست آپ کردم
رمز ادامه مطلب رو خصوصی می فرستم

عزیز دلم یسنا ۷ اسفند۸۸ به دنیا اومده

سلام سما جون به بهونه بچه همه نمایشگاههای بچگونه رو میری و حال می کنی خوش باشید
خاله خیلی خوشتیپ شدی با اون عینکت وای بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

میثمک 1390/07/19 ساعت 05:35 ب.ظ http://meysamak.blogfa.com

سلام/ خوبی شما ؟!

ورژن 2 مسابقه تصویری کوشولوها از امروز آغاز شده/
گفتم خبر داده باشم که حتماً شرکت کنین/
منتظر حضورتون هستیم [رضایت]

قربونش برم من جووووووووونم عزیزم

سلام مامان جون همیشه به تهرانگردی ایرانگردی جهانگردی
آرتین با این عینکش چقدر ناز شده ببوسش عجب هدایای جالبی مبارکش باشه

الهی قربونش برم که اینقده خوش تیپه با اون عینکش

لباش و ببین آدم دلش میخواد گازش بگیره

خریداشم مبارکش باشه آرتین خان خوشگلمون

ببوس گل پسر ناز خاله رو

سلام عزیزم،خوبی؟
به نظر منم نمایشگاه جالبی بود،منم یه پست ازش گذاشتم تو وب پارسا،خوشحال میشم به ما هم سر بزنین
آرتین خان کنجکاو وسایل جدیدت مبارک امیدوارم همیشه شاد باشی و ازشون بخوبی استفاده کنی

جیگرتو خاله.مبارکت باشه.
امشب بیشتر بیدار باش و به جای من هم فوت کن.
هورااااااا همش تولد بگیریم بخار فوت کنیم.
آرتین بامزه.اگر دختر شده بودی چقدر عشوه میریختی ؟لب غنچه ای!!!!!

آرتین جون من دوستت هستم و خیلی وقته که هر روز بهت سر می زنم .
دوست داریم من و مامانم . بوس
تولد من هم 14 بهمن 1388 هستش .

سلام خاله جون، خریدهات خوشگلت مبارکت باشه عزیزم. ما هم از جشنواره برای آیهان جون ازون پوشک ها خریدیم. امیدوارم توش راحت باشین

خریدهات مبارکت باشه عسل خاله
مامان سما جونم کاپشن آرتین رو از کجا خریدی؟

عزیزم از همون نمایشگاه گرفتم

مریم 1390/07/21 ساعت 05:52 ب.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

ای جیگر اون عینکت را . من خواستم برم امروز که آخرین روزشه ولی پشیمون شدم . آخه سیاوش هنوز خوب راه نمیره . یعنی خوبه ولی توی مکان های غریبه اصلا راه نمیره . فکر کردم اونجا خسته میشه . گفتم انشاالله سال بعد .

خیلی خوبه که وقت میکنید و به این نمایشگاها میرید .خوش به حاله آرتین جونه چون هر بار کلی چیز گیرش میاد.
مبارکت باشه گل خاله

مامان دیانا 1390/07/26 ساعت 03:09 ب.ظ

وای عزیز خاله خیلی قشنگه عکست
خریدات هم مبارکت باشه
خوش به حالت که تونستی بری نمایشگاه

خاله نانا 1390/07/26 ساعت 07:21 ب.ظ

بخوووووووووووووورمت خاااله



قدر این سنت رو بدون

هیچ غمی نداری عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد